AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik - Bercerita pasal produk kecantikan banyak sangat kat luar sana kan,lagi-lagi produk muka kadang tu sampai tak tahu nak...
Toturial Commentluv Blogspot

Toturial Commentluv Blogspot

Toturial Commentluv Blogspot - Cerita pasal blogspot pulak kali ini sebab ramai mengadu nak komen kat blogspot susah tak macam wordpress,Toturial Commentluv Blogspot user blogspot. Tapi...
Naikkan Ranking Alexa Dan Trafik

Naikkan Ranking Alexa Dan Trafik

Naikkan Ranking Alexa Dan Trafik Ramai blogger mengeluh tak xde orang nak singgah blog kita,komen pun sikit tak banyak macam blogger otai,nak mintak statik trafik...
D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik

D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik

D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik - Alhamdulilah dapat juga merasa produk D-Collagen Anti penuaan yang membantu kulit lebih sihat dan cantik. D-Collagen Produk Anti Penuaan Terbaik adalah...
Seminar Hartanah Penipu

Seminar Hartanah Penipu

Seminar Hartanah Ramai golongan yang berumur dalam 30tahun keatas pergi Seminar Hartanah kononnya boleh menjana pendapatan dan Seminar Hartanah boleh menambah pelaburan bijak, yeke ni?? Korang jangan salah faham...
Blog Berat Lambat Loading...

Blog Berat Lambat Loading…

Blog Berat Lambat Loading... Perkara macam ni mesti banyak berlaku terutama yang pakai platform wordpress dan guna hosting, admin pun banyak kali kene perkara macam...

Apa Kerja Blogger

Apa Kerja Blogger - Alhamdulilah dalam perjalanan membina branding dan mencari rezeki,admin dijemput lagi bekerjasama salah sebuah syarikat yang agak besar dan dapat lagi menaikkan...
Wordless Wednesday Kuala Terengganu

Wordless Wednesday Kuala Terengganu

Wordless Wednesday Kuala Terengganu - harini kita tengok pemandangan kuala terengganu ye..rindu rasanya nak kesana lagi :D insyallah admin akan kesana lagi nanti...                     By :...
Moto G Telah Berada Di Pasaran

Moto G Telah Berada Di Pasaran

Moto G Telah Berada Di Pasaran - Ingat lagi blogpost admin yang mengatakan moto g bakal di lancarkan, sekarang smartphone moto g telah pun...
Custom Made Sticker Kereta

Custom Made Sticker Kereta

Custom Made Sticker Kereta - Alhamdulilah buat kali pertama Duniafarisya.com menganjurkan satu contest seo Custom Made Sticker Kereta. Bertujuan untuk mengajar bakat blogger tentang seo Custom Made Sticker...
MSMW 2014 Bloggers Awards

MSMW 2014 Bloggers Awards

MSMW 2014 Bloggers Awards - Tahun 2014 adalah tahun ketiga penganjuran program Malaysia Social Media Week 2014, Dan Tahun pertama cuba nasib msmw 2014 insyallah jika berusaha doa tawakal pasti...