Home BISNES Panduan Beli Rumah Lelong

Panduan Beli Rumah Lelong

1527
13
SHARE
Panduan Beli Rumah Lelong

Panduan Beli Rumah Lelong – Cerita pasal rumah lelong mesti semua rasa takut sebab banyak masalah nanti beli rumah lelong ni. Yelah sebut aje pasal rumah lelong dalam kepala otak mesti fikir macam mana agaknya rumah lelong dari bank,rumah yang terbiar,semak samun,keadaan rumah kurang baik,sejarah pasal owner lama la. Mesti korang fikir macam tu kan.

Bila kita cerita pasal beli rumah lelong ni sebenarnya murah dari kita beli yang baru nak siap tu. Beza dalam 20%-40% lebih murah sebab apa murah? korang boleh baca dekat buku Panduan Lengkap Flipping Rumah Lelong kenapa refer buku itu sebab penulis Mohd Safuan Bin Abdul Rahman ada jawapan yang korang cari selama ini, Dan golongan yang takut nak beli rumah lelong patut beli buku ini untuk rujukan penting.

Panduan Beli Rumah Lelong

Sebenarnya tak susah nak beli rumah ni cuma kita yang susahkan diri kita kerana tak mencari orang yang betul-betul pakar dalam urusan jual beli rumah lelong dan urusan pinjaman rumah kan. Biasalah pemikiran orang melayu ada lagi yang fikir bukan-bukan belum cuba dah fikir ke lain macam “lepas ke loan aku ni nak beli rumah” kurang ilmu. Kalau tak ada ilmu kene lah cari kan mana ada ilmu nak datang sendiri masuk dalam kepala otak kita ni.

Buku panduan lengkap flipping rumah lelong ni sedikit sebanyak ada menceritakan point penting pada pembeli rumah lelong dan penjual rumah lelong. Dalam buku ini juga banyak mengajar kita macam mana kita nak mencari rumah yang paling sesuai dijual dan mudah diuruskan. tak percaya?? pergi beli buku panduan lengkap flipping rumah lelong KLIK SINI.

Panduan Beli Rumah Lelong

Baru-baru ini buku panduan lengkap flipping rumah lelong telah keluar di utusan malaysia supaya dapat dikenali ramai, dan pada masa itu juga admin sempat berbual dengan penulis buku panduan lengkap flipping rumah lelong untuk mendapat rahsia bagai mana orang kerja makan gaji boleh beli rumah berharga RM1.8juta mesti korang tak percaya kan? Nampak tak apa rahsia disebalik buku panduan lengkap flipping rumah lelong jangan tunggu sampai esok. Bila peluang itu datang ambillah sebagai cabaran untuk kita maju setapak kehadapan.

Oklah itu sahaja serba sedikit yang boleh admin cerita berkenaan buku panduan lengkap flipping rumah lelong satu lagi peringatan rumah lelong boleh menjana pendapatan sampingan kita ingat tu!! jangan lupa esok pergi serbu kedai buku beli atau boleh beli dekat sini buku panduan lengkap flipping rumah lelong…. 🙂

13 COMMENTS

  1. Alhamdulillah…sy dah beli rumah lelong thn 2012. Rasa sangat berbaloi..walaupun banyak nak kena repair..sekarang tengah proses beli rumah subsale lak. Beli direct owner..but rumah devaloper bankrup.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here