Home HIBURAN Cinta Zara,Laman Cari Jodoh Terbaik

Cinta Zara,Laman Cari Jodoh Terbaik

2577
15
SHARE
Cinta Zara,Laman Cari Jodoh Terbaik

Cinta Zara,Laman Cari Jodoh Terbaik | Bila sebut pasal jodoh,mesti korang akan tersipu-sipu malu atau segan ingin membicarakan perihal ini.Namun begitu,saban hari sentiasa ada yang mengeluh mengenai jodoh.

‘….Man,ko bila nak kahwin?…’

‘…Jodoh tak ada lagi weh…’

‘…Jelesnya tengok kawan-kawan dah kahwin…’

‘…Kenapa aku tak boleh bahagia macam orang lain…’

Berhenti mengeluh dan mulakan perubahan dan bertindak dari sekarang.Ya.Benar.Ramai sekali yang mengeluh tetapi tidak ramai yang ingin melakukan perubahan.Mereka lebih gemar meletakkan :

‘…ada jodoh,ada la..’

‘…biarlah,nanti ada la tu jodoh aku…’

Tetapi berapa ramai yang sanggup melakukan perubahan dengan berusaha mencari jodoh?Tak ramai.Ya.Tak ramai yang berani bertindak sebegitu rupa.Kali ini TN ingin berkongsi dengan semua pembaca mengenai satu Laman Mencari Jodoh Terbaik CintaZara.com yang perlu dilayari dan diterokai oleh mereka yang masih tercari-cari jodoh mereka.Ya,memang benar jodoh pertemuan di tangan Allah,tetapi perlu disusuli dengan usaha.Bukan sekadar bercakap atas angin sahaja.

Apa Itu Cinta Zara (dot) Com?

Cinta Zara,Laman Cari Jodoh Terbaik

Cinta Zara (d0t) com merupakan laman mencari jodoh terbaik.Diwujud bagi memudahkan mereka yang bekerja dalam bidang profesional untuk mencari jodoh akibat kekangan masa yang dihadapi oleh mereka ini.Oh ya,bukan untuk mencari jodoh sahaja,sekiranya anda berminat untuk mencari kawan baru,anda juga boleh mendaftar di laman jodoh terbaik ini.

Team Cinta Zara juga bersedia membantu mereka yang mempunyai masalah atau luahan perasaan yang ingin dikongsikan bersama.Apa yang mampu membuktikan bahawa Cinta Zara ini terbaik adalah dengan pendaftaran ahli yang mencecah 100 orang dalam masa 2 hari!Ya.Sebelumnya sukar untuk TN percaya.Tetapi hasil dari pemerhatian TN selama dua hari berturut-turut ini,memang ternyata laman cari jodoh Cinta Zara mampu membantu mereka di luar sana.Dengar khabar dah ada yang jumpa jodoh mereka di sini.Alhamdulillah.Semoga dipermudahkan.

Cara Daftar Laman Cari Jodoh Cinta Zara

Pendaftaran bagi menjadi ahli di laman cari jodoh Cinta Zara juga begitu mudah sekali.Dengan hanya memiliki email yang sah dan aktif,pendaftaran anda akan menjadi mudah.Kemudian anda akan di arah ke halaman baru yang meminta anda memasukkan butiran peribadi.Jangan bimbang kerana kesemua maklumat peribadi pengguna akan disimpan rapi oleh pihak pengurusan Cinta Zara.Anda juga boleh menaik taraf akaun anda kepada akaun berbayar sekiranya berminat.

 

Macam Mana nak daftar laman cari jodoh
Cara Daftar Laman Cari Jodoh CintaZara.com
Cara-Daftar-Laman-Cari-Jodoh
Cara-Daftar-Laman-Cari-Jodoh

Kelebihan Laman Cari Jodoh Cinta Zara

Apa yang membezakan laman cari jodoh Cinta Zara ini dari yang lain ye?Banyak sebenarnya kalau ingin dirungkaikan satu persatu.Di Cinta Zara,pendaftaran adalah 100% percuma.Tetapi sekiranya anda memilih untuk menjadi ahli berbayar,anda akan mendapat kelebihan di situ.Apa kelebihannya?Kena lah jadi ahli Cinta Zara dulu.Hehe.

cari jodoh internet
Kelebihan Laman Cari Jodoh CintaZara.com

Di laman cari jodoh Cinta Zara ini juga,anda boleh mencari pasangan,sahabat atau jodoh yang serasi dengan anda.Anda juga boleh meluahkan perasaan dan berkongsi pengalaman serta masalah cinta atau soal mencari jodoh di halaman ‘Forum’.

CintaZara.com Patuhi Syariat Ke?

TN yakin pasti ada orang yang akan menimbulkan isu adakah laman cari jodoh seperti CintaZara.com mematuhi syariat Islam ataupun sebaliknya.Sebelum lidah lantang berkata-kata,TN ingin mengajak anda semua meneliti dan memahami sebaiknya maksud yang tersirat di dalam gambar di bawah:

cari jodoh
Cari Jodoh Di Internet?

Nak dapat jodoh,kena usaha dan perlu di cari.Apa guna kalau sekadar berkehendak tetapi tidak bertindak?Jadi,usah dipertikaikan segala yang remeh.Yang penting,anda perlu tahu apa yang anda lakukan.Dah ada jodoh dan pasangan hidup nanti,jaga sebaiknya.Amalkan membaca Surah Yusuf Ayat 4.

 

Mesra Pengguna Dan Navigasi Yang Mudah

Bagi TN,di laman cari jodoh Cinta Zara,mereka yang baru merangkak dalam dunia IT ini juga boleh memahami setiap button yang terdapat di laman ini.Dengan navigasi yang mudah dan mesra pengguna,TN yakin ramai pengguna akan setia dengan laman ini.

 

cara nak dapat jodoh cepat
Button Navigas Yang Mudah Dan Mesra Pengguna
macam nak dapat jodoh cepat
Bahagian Sidebar Yang Berinformasi

Ciri-Ciri Menarik Di Laman Cari Jodoh CintaZara.com

Banyak sangat.Ya,memang banyak.TN takkan dedahkan semuanya.Kalau TN dedahkan kesemuanya,nanti anda akan rasa hambar pulak kan.Jadi TN akan kongsikan sedikit sahaja ciri-ciri menarik di CintaZara.com ini.Antara yang menarik di laman cari jodoh ini ialah ruangan ‘Forum’.

cara nak dapat jodoh lawa
Ruangan ‘Forum’ yang diwujudkan bagi memudahkan interaksi dengan pengguna lain

Di ruangan ‘Forum’ ini,anda boleh meluahkan sebarang masalah atau utarakan sebarang pendapat anda mengenai topik yang bakal dibicarakan di ruangan ini nanti.Di sini anda bebas bersuara.Luahkan sekadar yang perlu di sini.

pasangan serasi
Matching-System yang membantu anda mencari pasangan dengan mudah

Matching-System atau ‘Sistem Pemadanan’ telah dicipta dan dimasukkan ke laman cari jodoh ini sebagai penunjuk aras berapa peratuskah keserasian anda dengan si dia.Sistem ini akan menunjukkan peratusan yang lebih tepat sekiranya anda mengisi kesemua butiran peribadi di halaman pendaftaran.

Dah cukup dua ciri menarik di laman cari jodoh CintaZara.com yang  boleh TN kongsikan.Nak tahu lebih banyak lagi,anda kena pergi terjah ke laman cari jodoh ini.Rugilah kalau sekadar membaca dari blog TN kan?hehe.

Bantuan Setia Kasih Dari Pihak Pengurusan

Di laman cari jodoh CintaZara.com juga,anda tidak perlu risau sekiranya anda mengalami sebarang masalah atau persoalan.Team CintaZara sedia membantu anda dan sedia membimbing anda dalam mencari jodoh yang sejati dan mengikut syariat Islam.InsyaAllah.Kita usaha,kita dapat.Yakinlah dengan janjiNya.

cara nak jodoh cepat
Navigasi Bantuan Team CintaZara.com

Pilihan Di Tangan Anda

Sekarang pilihan di tangan anda.Anda usaha anda dapat.Begitu juga jodoh dan soal hidup yang lain.Anda usaha jadi insan yang baik,anda akan dapat jodoh yang baik.Sebagaimana firman Allah s.w.t dalam surah An-Nur Ayat 26.

Suran An-Nur Ayat 26
Suran An-Nur Ayat 26

Jadi,jom sama-sama baiki diri dan peribadi,InsyaAllah jodoh yang baik itu milik anda dan juga kita bersama.Jangan lupa perlu disusuli dengan usaha yang bersungguh-sungguh dan salah satunya adalah dengan mendaftar dan menerokai laman cari jodoh CintaZara.com.

Laman Cari Jodoh Terbaik
www.cintazara.com

Twitter:

Fanpage

Selamat Berusaha!

 

 

15 COMMENTS

  1. Aminn…….semoga semua dapat manfaat…..Tengah tambah beberapa future untuk menjadikan lebih menarik…Bukan saja fokus mencari jodoh tetapi juga dapat bina satu komuniti dan juga menambah kawan… 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here