Home MAKANAN Rempah Ayam Madu Yang Sedap

Rempah Ayam Madu Yang Sedap

2592
26
SHARE
Rempah Ayam Madu Yang Sedap

Assalamualaikum semua TN nak cerita pasal ayam madu sedap ni. kalau pasal resepi masak mesti korang laju aje nak baca kan maklumlah mana tahu boleh buat resepi baru nanti untuk makan.Rempah ayam madu terbaik ini adalah dari YH umi kepada Farisya Anastasyia blog duniafarisya.com.

Bila cari rempah ayam madu kat luar sana susah nak jumpa kalau ada pun tak tahu sedap ke tak macam rempah ayam madu YH ni.Boleh dikatakan rempah ayam madu YH ni adalah satu-satunya rempah ayam madu yang terbaik dan sedap pecayalah, Belum cuba belum tahu kan. So korang kene cuba…

Rempah Ayam Madu Yang Sedap

 

Rempah ayam madu ni senang nak sediakan dalam masakan basuh sahaja ayam lepas tu gunakan rempah ayam madu YH ni simple tapi sedap.Kita yang tak pandai masak ni pun boleh gunakan rempah ni dengan senang dan cepat.

Rempah Ayam Madu Yang Sedap

 

Rempah ayam ni murah aje tak mahal pun. Satu paket tu boleh masak seekor ayam kenyang satu keluarga kalau keluarga ramai boleh masak 2 ekor ayam gunakan 2 paket rempah ayam madu YH ni. 🙂 Kalau korang rajin,rempah ayam madu YH ni boleh tabur kat ayam goreng ada rasa spice sedap tau nanti kalau beli boleh cuba ye. 🙂

Untuk maklumat lanjut atau tempahan boleh terus call/sms Rempah Ayam Madu YH no.tel ni 0145121425

Kredit gambar by Farisya Anastasyia

26 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here