Home KECANTIKAN Ephyra Pilihanku Idamanku

Ephyra Pilihanku Idamanku

1359
21
SHARE
Ephyra Pilihanku Idamanku

Ephyra Pilihanku

Sementara nak tunggu Sepetang Bersama Blogger yang dah nak dekat berapa hari sahaja lagi, pejam celik cepat masa berlalu kan sedar2 dah mgu terakhir feb hehe. Insyallah ramai yang join sepetang bersama blogger sbb2014 pada 8 mac nanti di bistro saloma jalan ampang.

Nak cerita kesihatan ni ramai lagi kat luar sana masih tak menjaga kesihatan dengan betul dan pemakanan yang sihat dan bersih dari segi tempat dan kehidupan sekitar kita. Kebersihan juga adalah satu penjagaan untuk sihat, korang jangan ingat badan kita kuat ni dah sihat dalaman kita tak tahu apa yang sakit tau.

Ephyra Pilihanku

Sebab Kenapa Ephyra Idamanku

  • Dirumus khas bahan semulajadi tiada bahan kimia.
  • Sesuai semua golongan lelaki dan wanita (amat sesuai 25 tahun keatas).
  • Penggunaan yang mudah dan senang (bancuh dan minum sahaja).
  • Rasa Ephyra yang sedap.
  • Perubahan dalam masa 14hari.
  • Buatan malaysia dan ada kelulusan KKM.
  • Sijil halal juga ada siap.
  • Testimoni yang amat berkesan dan yakin dengan Produk Ephyra.

Apakah EPHYRA

EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, L-glutathione, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry.

Semua orang nak sihat cerdas tubuh badan slim muka bersih dari jerawat insyallah dengan Ephyra masalah kesihatan boleh dirawat untuk sihat dan kembali pulih bila digunakan. Biasanya perempuan paling peka bab kesihatan dan kecantikan untuk menjadi lebih sihat dan sentiasa ceria dalam kehidupan seharian mereka.

Ephyra adalah satu supplemen dimana ia boleh digunakan untuk kembalikan keanjalan kulit muka masalah penuaan dan kesihatan dalaman lelaki mahupun wanita. Banyak lagi kelebihan Produk Ephyra kalau korang nak tahu.

Kelebihan Ephyra

  • Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri.
  • Membantu memulihkan wajah yang bermasalah.
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus.
  • Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar.
  • Melancarkan sistem pencernaan dalam badan.
  • Mengurangkan kadar kolesterol.
  • Meningkatkan tenaga dan daya ingatan.
  • Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
  • Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism.
  • Melegakan kesakitan sendi dan arthritis.

Rugi kalau korang tak cuba produk Ephyra ni sangat bagus semua golongan tiada kesan sampingan atau bahan kimia yang bahaya. Semua bahan adalah semulajadi tau jangan ragu2 lagi sebab saya pun dah pilih produk Ephyra untuk penjagaan kesihatan untuk lebih sihat dan cantik gitu.

TN nak korang tengok testimoni yang orang ramai telah guna produk Ephyra ini

Ephyra Pilihanku Idamanku
Testimoni Ephyra

 

Ephyra Pilihanku Idamanku
Testimoni Ephyra

 

Ephyra Pilihanku Idamanku
Testimoni Ephyra

Alhamdulilah Produk Ephyra sangat berkesan dan bagus untuk semua golongan, Bukti testimoni dan keberkesanan dari pengguan amat berpuas hati, korang bila lagi nak cuba Ephyra yang sedap dan sihat ni??

Kalau korang nak tengok lebih lanjut atau nak beli Ephyra ini boleh refer detail yang TN bagi kat bawah ni ye….

Instagram EPHYRA : @ephyra2u
Facebook EPHYRA : https://www.facebook.com/oceanlife2u
Website : http://www.oceanlife2u.com
Telefon : 0341417889 atau sms 019 3999 238
Email : [email protected]

21 COMMENTS

  1. aku tak biasa guna benda-benda macam ni.

    So, mungkin aku tak join contest macam ni. Fail sikit bab-bab produk kecantikan ni. tak reti aku nak tulis review. haha..

  2. wah….terbaik testimoni.seronok lihat pengguna yg berpuas hati dgn produk ephyra nih.saya pon dulu suka try2 produk mcm ni.tp kebanyakannya tak sesuai.huhu….

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here