Home BISNES Aylamyra Serum Penjagaan Muka Terbaik

Aylamyra Serum Penjagaan Muka Terbaik

1544
12
SHARE
Aylamyra Serum Penjagaan Muka Terbaik

Alhamdulilah hari yang indah dengan muka berseri dan cantik gitu dengan Aylamyra serum muka, bila lagi muka kita nak bersih dari jerawat,parut dan kesan luka lama kan. TN amk produk ni pun sebab muka kita ada kesan parut jerawat dan parut lama tak hilang Alhamdulilah bila pakai Aylamyra PURIFYING & SCAR SERUM bekas parut makin hilang dan kulit muka kurang berminyak.

AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM adalah serum penjagaan muka yang mudah dan senang digunakkan oleh semua golongan yang umur dalam 15 tahun keatas tau..jangan bagi budak bawah umur pulak ye lain jadinya, Aylamyra Purifying adalah cecair sapuan muka untuk merawat dan menghilangkan kesan parut yang lama.

Aylamyra Serum Penjagaan Muka Terbaik

Produk kecantikan Aylamyra ini buatan malaysia ada HQ di pandan indah kalau korang nak tahu,detail nanti TN akan bagitau kat bawah sekali ye..Serum Purifying juga bertindak menegangkan kulit muka dan pulihkan kulit muka yang kurang sihat menjadi kulit muka anda nampak lagi berseri dan cantik gitu uoll hehe.

Kalau korang nak tahu INi adalah review yang kedua TN gunakan produk ni Alhamdulilah sangat berkesan kat muka kita yang kuat berpeluh dan hyper aktif ni,kesan parut jerawat dan parut luka makin berkurang bila gunakan AYLAMYRA PURIFYING & SCAR SERUM lagi satu Aylamyra ambil masa dalam 3-4hari untuk nampak kesan, kalau korang ada parut luka tu seminggu ada perubahan die percayalah 🙂

Aylamyra Serum Penjagaan Muka Terbaik

Bila kita ada kesan parut jerawat kat muka mesti dah kurang hensem kan…kalau perempuan jerawat tumbuh aje cepat2 cari ubat jerawat dan jeragat nak hilangkanlah katakan tapi bukan semua produk muka yang kita boleh pakai kan? Aylamyra ni korang boleh gantikan dengan ubat jerawat dan jeragat atau serum jerawat yang ada kat muka.

Kadang-kadang kita susah nak cari produk kecantikan yang sesuai dengan kulit muka ni jangan risau Aylamyra ni produk kecantikan yang korang boleh gunakan sebagai produk muka,ubat parut dan produk penjagaan muka.Produk Aylamyra ni sesuai untuk lelaki dan perempuan tau bukan perempuan sahaja ye…semua boleh.

Testimoni Pengguna Aylamyra

testimoni aylamyra

testimoni aylamyra

 

testimoni aylamyra

 

testimoni aylamyra

 

Cara Guna Produk AylaMyra :-

Buka sel yang aluminium putih tu dan buka penutup botol kecil tu letakkan kat dua jari sapu ke muka dari bawah keatas 2-3kali sehari (kalau kesan parut boleh sapu kat tempat tu)

Sesuai Untuk Semua Golongan yang 15 tahun keatas Produk Aylamyra dijamin ada kelulusan KKM dan Produk kecantikan Ini juga buatan malaysia 🙂

Cakap banyak tak guna jugak kan meh order

FACEBOOK FANPAGE PRODUK

https://www.facebook.com/AylaMyra

INSTAGRAM
@aylamyra

NO.TELEFON UNTUK ORDER
sms/whatsapp+60162890020

WEBSITE RASMI
www.aylamyra.com.my

12 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here