Home KECANTIKAN Kesan Buruk Harum Malam

Kesan Buruk Harum Malam

16564
41
SHARE
Kesan Buruk Harum Malam

Kesan Buruk Harum Malam – Memang tidak dinafikan lagi penggunaan Harum Malam banyak kelebihan tersendiri menyihatkan badan memberi tenaga wanita menghilangkan bau badan wanita dan menaikkan seri wajah dan sebagainya.

Tetapi harus diingati,ianya juga terdapat bahayanya dan kesan negatif!!

Di sini disenaraikan Kesan Buruk Harum Malam yang tak patut di contohi pada pengguna dan pambaca sekalian

  • Banyak Produk kecantikan dan kesihatan gulung kitar, ini kerana ramai pengguna tidak lagi menggunakan produk mereka dan berpusu-pusu membeli Harum Malam.
  • Sifat boros bebelanja berleluasa kerana pengguna tidak perlu beli tiga produk berlainan(krim,pelembap,jamu,collagen) penjimatan pembeli Harum Malam disalurkan kepada pembelanjaan benda lain.
  • Tahap perasaan dengki dan busuk hati mereka yang bukan pengguna menjadi-jadi kerana wajah seri cantik gebu dan montok kulit wajah dengan Harum Malam
  • Para suami kerap ponteng kerja dan malas ke pejabat kerana terpesona pada malam hari bersama isteri dan tak puas bersamanya.
  • Terlalu ramai yang menjual produk kecantikan wanita di internet tetapi pengguna mulai bosan kerana harum malam memberi kesan yang positif dan sangat mujarab. Nasib baik ada Harum Malam sesuai kepada wanita yang inginkan sihat cantik dan bertenaga serta kulit yang berseri.

Jadi apa tunggu lagi?? cubalah sebotol sekarang,!!

Pm/sms/whatsapp untuk order 014-5121425

Kelebihan Harum Malam Klik sini

Harum Malam akan ceriakan malam anda dan para suami anda sentiasa kepit tiap2 malam bersama isteri tercinta.

Kesan Buruk Harum Malam

 

 

Harum Malam

 

 

Harum Malam

41 COMMENTS

  1. nak tanya…klau tak merancang keluarga..bole minum ke produk ni? sebab klau hamil tidak bole minum. skrang dlm proses tidak merancang..

  2. Sy nak cuba harum malam ni mse sy dlm pantang,,,skrg ni sy pregnent 5 bln,,,klu sy mkn harum malam ni,,,xde efek apa2 ke pada susu badan sy,,,

  3. Setau saya kalau breastfeeding mom boleh consume harum mlm tapi kalau pregnant mmg tak boleh. Pls have a check first.

  4. Alhamdulillah…setelah mencuba walaupun baru setengah botol sudah nampak kesannya…masalah dalaman wanita sudah lenyap…saya blh tersenyum kembali…. 🙂

  5. Ada kakak kt opis I ni ada masalah bau2 an..oleh kerana nk menjaga hati dia hampir 2 thn I merana sbb segan nk bgtau yg badan, rambut & mulut dia yg sgt2 lah tak harum bau nya..Alhamdulillah dia ternmpk I order HM ni & dia pn ikut sama order sbb dia pasan kot badan dia mcm berbau.. Siyes, lps 2 mnggu I rasa syukur sgt2 sbb dh berbau lngsung badan dia mcm selalu.. bau badan dia totally gone! dh leh duduk dekat2 tak mcm dulu segan2 .. mmg terbaekkk dari ladang… hehe

  6. ada 2x terbaca d fb… mengatakan Harum Malam ni x blh mnum sbb ada kandungan terlarang yg blh menybabkan kanser… betul ker? tlg bg maklumat terkini… tq

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here