Home KECANTIKAN AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

1242
5
SHARE
AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik – Bercerita pasal produk kecantikan banyak sangat kat luar sana kan,lagi-lagi produk muka kadang tu sampai tak tahu nak beli produk muka yang mana sesuai dengan muka dan kulit kita yang ada bekas parut dan berminyak ni.

Admin ada dapat satu produk untuk review nama produk Aylamyra serum untuk muka macam sk2 juga sejuk bila pakai, Produk Aylamyra ni sesuai untuk parut dan bekas jerawat yang ada kat muka korang tu. Bukan sahaja untuk wanita ye lelaki pun boleh guna hensem nanti uoll haha… ๐Ÿ˜€

Produk kecantikan serum muka Aylamyra ni sangat bagus untuk semua golongan lelaki dan perempuan, Jangan ingat perempuan sahaja boleh cantik lelaki pun nak juga huhu, Cantik ciptaan Allah. ๐Ÿ™‚ Produk Aylamyra ni memang terbaik kalau korang nak tahu sebab die senang digunakan dan mudah untuk kita simpan taw.

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

 

Kalau cerita pasal produk kecantikan perempuan mesti pandai sebab dorang ni teliti pasal perkara macam ni tapi lelaki pun perlu tahu ye, Jangan fikir nak hensem aje tapi penjagaan muka tiada huhu.

Produk AylaMyra serum muka yang bertindak untuk membantu baik pulih kulit bekas parut,tak kisah korang ada parut kat mana pun boleh gunakan AylaMyra ni bukan untuk muka sahaja ye.

Jika korang tercari2 produk yang boleh hilangkan parut AylaMyra lah jawapannya serum yang membantu mencantikkan kulit,rata dan licin seriusly ๐Ÿ™‚ belum cuba belum tahu. AylaMyra juga boleh menjadi ubat untuk parut kalau korang nak tahu dan testimoni yang sangat power gitu nanti tengok ye.

Ok habis cerita pasal parut,kita cerita untuk jerawat pula. Biasanya ramai orang yang nak hilangkan jerawat kat muka kadang2 tu jerawat ni macam biskut pulak kejap tumbul kejap tak. AylaMyra boleh mencegah jerawat dan menghilangkan jerawat yang degil tu.

Disini ada beberapa testimoni.

testimoni aylamyra

 

Testimoni pertama ni adalah masalah jerawat dan pori-pori dan kulit muka yang tidak sihat selepas penggunaan Produk AylaMyra alhamdulilah kulit sihat dan jerawat berkurang.

testimoni aylamyra

 

Testimoni kedua ini adalah lelaki dimana kulit muka beliau jerawat teruk dan gatal..bila menggunakan Produk AylaMyra jerawat yang terus kurang dan hilang dari hari ke hari.

testimoni aylamyraTestimoni ketiga pula bekas jerawat merah dan membuatkan kulit tidak sekata beliau menggunakan Produk AylaMyra makin berseri dan kesan merah jerawat hilang. ๐Ÿ™‚

Cara Guna Produk AylaMyra :-

Buka penutup botol kecil tu dan letakkan kat dua jari sapu ke muka dari bawah keatas 2-3kali sehari (kalau kesan parut boleh sapu kat tempat tu)

Sesuai Untuk Semua Golongan yang 15 tahun keatas ๐Ÿ™‚ Jangan risau Produk AylaMyra ada kelulusan KKM kilang kat malaysia buatan malaysia juga. (Produk malaysia support taw)

Jika korang tengok baca xde hasil pun kan?? meh sini order..

FACEBOOK FANPAGE PRODUK

https://www.facebook.com/AylaMyra

INSTAGRAM
@aylamyra

NO.TELEFON UNTUK ORDER
sms/whatsapp+60162890020

WEBSITE RASMI
www.aylamyra.com.my

 

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here