Home Uncategorized Gaji Sikit Komplan

Gaji Sikit Komplan

1144
4
SHARE
Gaji Sikit Komplan

Gaji Sikit Komplan – Ramai kat luar sana nak kerja gaji banyak nak hidup senang tapi apa hasil kerja korang yang boleh buatkan gaji banyak. Malaysia punya orang macam2 bangsa,budaya,perangai lagi macam2 jenis ada.

Kenapa Gaji sikit komplan sebab korang kerja malas kerja tak kualiti betul kan? admin pun kadang-kadang malas juga buat kerja tapi bila difikirkan balik sebab nak duit dan kita perlukan duit. Dengan zaman sekarang yang kos sara hidup yang tinggi dan segala tol minyak naik.

Bila Dapat gaji tu bagilah kat mak ayah sikit walaupun rm50 tak luak pun rezeki kita dengan Allah bukan apa kalau berat nak bagi duit tu belanjalah dorang makan seafood ke kt setapak m2 cafe ada. Insyallah berkat gaji kita nanti bila tak cukup Allah akan cukupkan Bila Kurang Allah akan tambahkan.

Gaji Sikit Komplan

Tapi pernah tak korang terfikir macam mana nak cari duit lebih income sampingan ada tak? mesti ada kan tapi xde orang yang nak tolong korang support,kawan lagi la kutuk adik beradik sedara mara bila dah maju sikit barulah nak tegur huhu selisih bahu. Nak Belajar jadi penulis blog macam admin?contact admin ye..income tak banyak tapi alhamdulilah cukup makan minum duit poket semua.

Semua orang nak gaji besar kerja pun nak senang tak penat masa pun tak tertekan, Admin tahu korang kerja kebanyakkan tension dengan manager bos atasan betul kan.

Bukan semudah itu yang korang fikir nak Gaji Banyak susahlah dulu setahun dua ni insyallah ada jalan untuk kita nanti dimasa akan datang..bukan sekarang tapi kita kene sabar dan terus berusaha untuk menikmati sesuatu yang kita usahakan.

3 Mantra Kehidupan

– Man Jadda Wajada
(siapa yang bersungguh sungguh pasti akan berhasil)

-Man Shobaru Zhafira
(siapa yang bersabar akan beruntung)

-Man Yazro Yahsud
(siapa yang menanam akan menuai yang ditanam)

 

Sesuatu Yang istimewa itu,
Selalu Lewat Tiba.
Tetapi Sentiasalah Yakin,
Bahawa Ia akan hadir Jua!!
insya’Allah…
Tunggulah Dengan Sabar..

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here