Home BISNES Jangan Mengalah Jika Ingin Berjaya

Jangan Mengalah Jika Ingin Berjaya

1775
2
SHARE
Jangan Mangalah Jika Ingin Berjaya

Assalamualaikum semua…dah lama saya tak kongsi pengalaman saya dalam dunia perniagaan internet ni,ramai yang kat luar sana kata perniagaan internet susah la tak pandai la tak de masa la tu semua alasan bro… kalau nak sesuatu korang mestilah korban sesuatu untuk menjadi yang lebih baik memang tak semua yang kita nak akan jadi kenyataan Allah dah susun jalan kehidupan kita cuma kata kene berusaha dan jangan putus asa.

Coraklah kehidupan itu dengan betul jangan sia siakan masa muda anda,zaman sekarang zaman media social semua info isu berita kita boleh dapat dengan pantas dalam internet.jangan mengalah jika ingin berjaya ambilah satu tindakan untuk capai sesuatu yang luar biasa.

Memang Sakit bila kita ditimpa kesusahan tapi ingat Allah Sedang menguji kita dengan perbagai cara agar kita tidak lupa leka akan Maha Pencipta.Allah nak kita beringat nak kita berusaha berdoa jika tu korang tak boleh buat jangan fikir korang boleh maju.

Bila bila masa sahaja Allah boleh tarik kemanisan yang kita kecapi sekarang ambil satu tindakan buatlah keputusan dengan betul tak susah jika kita nak berjaya.

Jangan Mangalah Jika Ingin Berjaya

Admin pun pernah hidup susah pernah rasa kesusahan keluarga admin biasa biasa sahaja pasanglah niat kuatkan hati tabahkan jiwa kuatkan semangat jangan mengalah jika ingin berjaya.

“Jangan LUPA bersyukur kerana Allah tidak LUPA membangunkan kita lagi pagi ini”

“Ya Tuhan Kami tiadalah engkau mencipta (kami) ini dengan sia sia Maha suci engkau,maka peliharalah kami dari siksa neraka” (QS.Ali Imran :191)

Jangan Mangalah Jika Ingin Berjaya

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here